THEBRAIN
start
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:27, 18 Maj 2010 Temat postu: Szkolenia Autodesk 3ds MAX Wizualizacje |
|
|
Autodesk 3Ds Max – WIZUALIZACJE
Szkolenie obejmuje zagadnienia związane z tworzeniem realistycznych wizualizacji. Uczestnik na szkoleniu przyswoi wiedzę z zakresu modelowania architektury, modelowania obiektów wystroju wnętrz, ustawiania oświetlenia dla scen, przygotowywania materiałów na obiekty oraz renderowania, wykorzystując najnowsze możliwości programu, oraz wykonując do każdego zagadnienia ćwiczenia praktyczne, które pomogą zrozumieć przedstawiany problem oraz rozwieją niejasności związane z tworzeniem wirtualnej sceny. Poza częścią praktyczną wykładowca przedstawi wszystkie narzędzia w programie z których kursant będzie korzystał podczas odbywania szkolenia. Poruszone zostaną zagadnienia związane z planowaniem czasu przy pracy z projektem oraz zasady modelowania architektury.
Efekty szkolenia
Po zakończonym szkoleniu, kursant będzie posiadał niezbędną wiedzę z zakresu modelowania, tworzenia materiałów oraz renderowania, potrzebną do pracy nad projektami związanymi z wizualizacją wnętrz i wizualizacją obiektów architektonicznych oraz nauczy się omijać najczęściej spotykane błędy przy tworzeniu dużych scen. Wiedza zdobyta na szkoleniu jest w pełni wystarczająca do podjęcia pracy w studium architektonicznym do modelowania obiektów architektonicznych, teksturowania oraz wykonywania wizualizacji.
Przedstawiony program szkolenia jest wstępną propozycją tego, co możemy Państwu zaoferować. Program będzie
w indywidualny sposób dostosowany do Państwa potrzeb i wymagań. Szkolenie może również zostać zmodyfikowane pod kontem wizualizacji m.in. produktów, stoisk reklamowych.
Program
• Wprowadzenie do pracy z programem 3dsMax
• Omówienie możliwości i zastosowań programu
• Wprowadzenie do grafiki 3D
• Zapoznanie z interfejsem programu
• Używanie pasków narzędzi
• Konfiguracja okien widokowych
• Omówienie paneli
• Przystosowywanie interfejsu do własnych potrzeb
• Praca z plikami
• Praca z odnośnikami zewnętrznymi na potrzeby pracy zespołowej
• Wybieranie jednostek systemowych
• Importowanie i Exportowanie obiektów
• Mergeowanie scen
• Wyszukiwanie plików za pomocą MaxFind
• Ustawianie preferencji programu.
• Omówienie rzeczy znajdujących się w folderze instalacyjnym 3DsMax
• Praca z obiektami
• Tworzenie obiektów podstawowych
• Tworzenie obiektów rozbudowanych
• Nadawanie Nazw obiektom
• Zaznaczanie obiektów
• Właściwości obiektów znajdujących się w scenie
• Wyświetlanie obiektów w oknach widokowych
• Praca z warstwami
• Transformowanie obiektów w oknach widokowych
• Omówienie znaczenia Giza i Pivot pointu
• Praca z widokami
• Grupowanie i łączenie obiektów
• Stosowanie modyfikatorów
• Polecenia z grupy Align
• Siatki konstrukcyjne
• Klonowanie
• Modelowanie
• Omówienie typów modelowania i praca z obiektami
• Obiekty parametryczne i edytowalne
• Określanie współrzędnych obiektu
• Konwertowanie obiektów
• Omówienie znaczenia wektorów normalnych.
• Praca z obiektami Editable Poly
• Edycja obiektów Editable Poly
• Edycja wierzchołków, krawędzi, brzegów, wielokątów i elementów
• Modyfikator Editable Poly
• Korzystanie z pędzli i profilów deformujących
• Malowanie deformacji
• Praca z pod elementami obiektów
• Stosowanie modyfikatorów siatkowych
• Edycja obiektów parametrycznych za pomocą modyfikatorów
• Praca z obiektami sklejanymi
• Praca z obiektami typu Compound objects
• Zapoznanie się z programem do sculpturingu MudBox
• Wstęp do wizualizacji
• Ustawianie sceny
• Korzystanie z materiału arch & design
• Poznanie silnika renderującego Mental Ray
• Indirect Illumination
• Globar Illumination
• Zasady Final Gather i Globar Illumination
• Światła standardowe
• Światła Fotometryczne
• Używanie systemów nasłonecznienia
• Shadery materiałów
• Kaustyka
• Przygotowywanie wizualizacji
• Ustawianie nasłonecznienia dla scen wewnętrznych (Interior Lightning)
• Parametry globalnej iluminacji
• Parametry Final Gatheringu
• Dodawanie świateł
• Kontrola Ekspozycji
• Ustawianie parametrów silnika do wykonania renderowania
• Używanie Camera Shaders
• Przygotowywanie sceny zewnętrznej (Exterior)
• Praca z mr Physical Sky Shaker
• Ustawianie systemu nasłonecznienia
• Efekty kamery
• Mapy HDRI
• Renderowanie dużych skomplikowanych scen
Liczba godzin/dni szkolenia
• Szkolenie grupowe otwarte: 24/3
• Szkolenie grupowe zamknięte: ustalana indywidualnie
• Szkolenie indywidualne: ustalana indywidualnie
cena obejmuje
• Materiały szkoleniowe
• Zestawy ćwiczeń
• Materiały piśmiennicze
• Zaświadczenie ukończenia szkolenia
• Przerwy kawowe
• Lunch
Cena szkolenia
• Szkolenie grupowe otwarte: 1600 PLN/osoba*
• Szkolenie grupowe zamknięte: cena ustalana indywidualnie
• Szkolenie indywidualne: cena ustalana indywidualnie
UWAGA
Istnieje możliwość aby szkolenie zostało sfinansowane z funduszy Urzędów Pracy. Wszystkie osoby, które chciałyby odbyć szkolenie finansowane przez Urzędy Pracy muszą posiadać status osoby bezrobotnej. Aby uzyskać więcej szczegółów prosimy o kontakt z naszym koordynatorem
Termin szkolenia
Skontaktuj się z nami celem uzyskania dalszych szczegółów
Miejsce szkolenia
- Warszawa
Więcej informacji odnośnie szkoleń można uzyskać pisząc na adres mailowy [link widoczny dla zalogowanych]
THEBRAIN
ul. Stefana Jaracza 10/22
00-378, Warszawa
T:022 628 04 05
F:022 622 01 11
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|